For those staying in Room 101 at New Heights Sanwa (If hot water or heating suddenly stops)(急にお湯が出ない・暖房が止まったら)

For those staying in Room 101 at New Heights Sanwa

 

Continuous use of hot water or heating may activate the gas detector and stop the gas supply.

In this case, reset the meter according to the following procedure.

①Turn off all indoor hot water and heating

Please go out the front door. Press and hold the reset button (red circle) on the meter above the post (shown at right).

The gas service will be restored at the end of the day.

We appreciate your cooperation in ensuring safe gas usage.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Caprice Co., Ltd. (Real Estate & Hospitality Business)
CEO: Manabu Hanada
Real Estate Agent License: Hokkaido Governor Ishikari (2) No. 8562
Registered Housing Accommodation Management Business License: Minister of Land, Infrastructure, Transport, and Tourism (02) No. F00051
〒001-0017
2nd Floor, Daiichi Sanyo Building, 2-39, Kita 17-jyo Nishi 5-chome, Kita-ku, Sapporo, Hokkaido
TEL: +81-11-374-1378
FAX: +81-11-374-1379
Company Information: http://caprice-sapporo.co.jp/
Email: info@caprice-sapporo.co.jp
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

連続してお湯や暖房を使用し続けると、ガス探知機が作動しガスの供給がストップされる場合があります。

その際は下記の手順でメーターをリセットしてください。

①室内の全ての給湯・暖房を止める

②玄関を出てポストの上にあるメーター(右図)の

リセットボタン(赤い丸の部分)を長押しする

以上で復旧します。

安全にガスをご利用いただくためご協力をお願いいたします。

—————————————–
カプリス株式会社
代表取締役 花田学
宅地建物取引業者登録 北海道知事 石狩(2)第8562号
住宅宿泊管理業者登録 国土交通大臣(02)第F00051号
〒001-0017
北海道札幌市北区北17条西5丁目2-39
第一・三央ビル 2階
TEL:011-374-1378
FAX:011-374-1379
会社案内:http://caprice-sapporo.co.jp/
Mail:info@caprice-sapporo.co.jp
—————————————–

タグ:

お問い合わせ

お電話でのお問い合わせ

カプリス 株式会社011-374-1378

9:30~18:30 不定休

メールでのお問い合わせ

お問い合わせはこちら